yüz mezoterapisi

Yüz Mezoterapisi

Yüz, boyun ve dekolte gibi vücudun diğer bölümlerinden daha erken yaşlanan dokuları eski haline getiren ve tedavi eden bir yöntemdir. Bunu yapmak için, özel olarak hazırlanmış karışım çok ince uçları olan iğneler ile cilde enjekte edilir.

Yüz mezoterapisi cilde parlaklık vermesinin yanı sıra daha genç bir görünüm de elde edilmesine yardım eder. Derinin kollajen ve elastin sentezi aktive edilir, gerilir ve restore edilir. Bu ilaçlar sayesinde parlaklık ve canlılık sağlanır. Cilde uygulanan kozmetikler, cilt bariyeriyle derin katmanlara nüfuz edemez, ancak tam tersine, ilaçlar mezoterapi yönteminde istenen hedef dokuya ulaşır.

Mesolifting ile Gençleştirme

Bu, özellikle yüz, dekolte, el ve boyun için tercih edilen yöntemdir. Aslında cildi canlandırmak, hücresel metabolizmayı arttırmak ve yaşlanmayı geciktirmek için yapılmıştır. Bu prosedür, kollajen ve hücresel yenilenme, A, D, E, selenyum, ginkgo biloba ve özellikle cilde dolgunluk veren ve nemi dengeleyen hiyalüronik asit gibi antioksidan vitaminlerin bir kombinasyonunu kullanır. Yanaklara, boyuna, dekolte ve ellere uygulanır, seanslar yaklaşık 15-30 dakika sürer, iğneler son derece incedir, ağrı ve ağrı minimumdur, seans sayısı yaş grubuna göre değişir, fakat ortalama 4- 6 seans. Yoğun iş ve stres nedeniyle yoğun iş ve stres nedeniyle cildine çok iyi bakamayan tüm erkek ve kadınlara kolayca uygulanabilir, cildin genel yapısı yaşlanmaz, hatta derin çizgiler oluşmasını önler eğer varsa ve özellikle yeni geliştirilenleri yok ederse.

Yüz Mezoterapisi Ağrılı mıdır?

Yanma hissi, iğne dermise batırıldığında gerçekleşir ve mezoterapötik ilacın maddeleri cilt altına dağılır. Bu duyguları önlemek için işlemden 20 dakika önce lokal anestezik bir krem uygulanır. Mezoterapi ilacı ayrıca enjeksiyondan önce deriden temizlenir. Böylece, tam etki cildin altında sağlanır.

Bu tür uygulamalar için yaşlanmayı beklememelisiniz. Mesolifting işlemi, ortalama yaş engellenmeden uzun bir süre önce yapılsa bile, yaşlanmayı önler ve cildin toplanması daha kolaydır ve dış etkenlere karşı daha az hassastır.

Mesolifting Ne Zaman Çalışır?

Yüz mezoterapisi yapıldığı andan itibaren cilt altında çalışmaya başlar ve etkisini gösterir. Ek olarak, cildin yüzeyinde sarkma, uyuşukluk, kırışıklık gibi olumsuz etkilerin kaybolması biraz zaman alabilir. Mezoterapi ilacı, cilt altında hareket edene ve cilt üzerinde tedavi sürecini tamamlayana kadar birkaç hafta boyunca etki edebilir. Bu sürecin başarısız olduğunu ve beni etkilemediğini düşünmeyin. Sonuçlar elde edildiğinde, cildinizin düzeldiğini, kırışıklıklarınızın açıldığını ve daha parlak bir cilde sahip olduğunuzu göreceksiniz.

Yüz Mezoterapisi Kaç Seanstır?

Bu prosedür ciltte soruna bağlı olarak 4 - 6 seans uygulanır. Gerekirse, seansların sona ermesinden ve etki takibinden sonra birkaç mezolif seans tekrar yapılabilir. Bu tam bir tedavi sağlar.

Mesolifting etkisini artırmak için, cildin günlük temizliği için uygun ve gerçek ilaçlar ve ara sıra tıbbi cilt bakımı için iyi bir seçenektir. Bununla birlikte, yaşlanma ve gençleşmeyi azaltmak için, mesolifting işlemine yılda bir veya iki kez devam edilmelidir.

Yüz mezoterapisi uygulanmadan önce cilt temizliği ile temizlenir. Yüze mezoterapi uygulanmadan önce yüze uygulanan anestezik krem, hastanın acısını giderir. Yüz mezoterapisi kullanılırken cildin altına ince iğneler ile vitamin, mineral, antioksidanlar ve ilaçlar karıştırılarak hazırlanan karışımlar uygulanır.

Mesolifting Kime Uygulanır?

Cildin, özellikle yüzdeki pürüzsüzleştirilmesi, boyanması ve sarkması, her yaştan kadına ve erkeğe vücudun her bölgesine uygulanabilir.

Özellikle, yoğun bir yaşam temposu, değişken hava koşulları, sigara, alkol, aşırı kahve kullanımı, cildin yapısına uygun olmayan kozmetik kullanım, cilde yeterince dikkat edilmeyen ultraviyole ve bronzlaşma yatakları, gözün yüzeyinde seçici olmayan davranış olarak, boynun kenarlarındaki çizgiler gibi birçok nedenden dolayı listelenebilir. Genel olarak, ayrı ayrı ve bazen gevşeme ve sarkma eğilimi olan hastalarda diğer tedavi seçenekleriyle birlikte kullanılabilir.